Managed Services

Kosten drukken, gegevens beveiligen en flexibiliteit verbeteren

Onze wendbare, industriële en innovatieve managed services werden ontworpen om zich aan de kenmerken van uw organisatie aan te passen en uw operationele efficiëntie te verbeteren.

Managed Services

Onze negen servicecentra in Frankrijk en Portugal en 18 commerciële agentschappen nationaal stellen hun knowhow ter beschikking over de volledige ‘support chain’ en houden zich heel gericht bezig met de ondersteuning van de gebruikers, de technische aspecten van de werkstations en het beheer van de infrastructuur.

Via onze oplossingen op het vlak van managed services nemen we de volledige verantwoordelijkheid op ons voor een vlotte werking en de continue ontwikkeling van uw applicatieportfolio.

Experis kan uw cyberbeveiliging beheren en bewaken via uw bestaande veiligheidscentra (security operation centers) en zorgt ervoor dat de beveiliging met de recentste voorschriften overeenstemt en van de recentste technologieën gebruikmaakt.

Onze experts beheren vanuit onze IT service operation centres support voor de eindgebruikers van de IT-oplossingen voor onze klanten.

In dit verband bieden wij de volgende mogelijkheden aan:
– service desks
– support ter plaatse
– ‘all out and break-fix’-diensten
– IMACD- en kioskdiensten

Experis kan de rendabiliteit en de productiviteit van uw organisatie verbeteren door middel van een globale cloudinfrastructuur zoals Wintel, Unix, DB, Application Servers en Storage overeenkomstig de ITIL- en de ISO 27000-norm.

Zo kunt u bij ons terecht voor:
– een omschrijving en het beheer van operationele diensten
– het beheer van beschikbaarheid, capaciteit, continuïteit en vraag
– continu verbeteringsproces met nadruk op kwaliteitscontrole, risicobeheer en automatisering

Onze knowhow en kennis is onder meer gebaseerd op onze langdurige relaties met klanten voor wie we SAP-platforms onderhouden.

Ons aanbod als SAP Center of Excellence omvat:
– globale AMS
– administratieve taken rond het SAP-platform
– S/4HANA migraties en upgrades
– transitie naar de cloud bij de klant ter plaatse

Neem contact met je regionale verantwoordelijke

ACTUALITEIT

MEOS and Cybersecurity

According to the ManpowerGroup Employment Barometer released today, the Covid-19 crisis will continue to take its toll on the job market, although there are some

Read More »

Working @ Startups

Startups.be | Scale-Ups.eu organized two digital job fairs on October 20th and 28th to link talent to startups and scale-ups. This is a annual concept,

Read More »

Uw operaties uitvoeren

Bij managed services wordt de verantwoordelijkheid voor het onderhouden van en het anticiperen op de behoefte aan een reeks processen en functies uitbesteed om zo de activiteiten te verbeteren en kosten te besparen. Specialisaties vinden, beoordelen en gebruiken is een sleutelfactor bij het stimuleren van organisatiegroei en innovatie. Maar het is niet altijd gemakkelijk. Bedrijven die dit in evenwicht proberen te brengen met het bereiken van meer controle, efficiëntie en kostenbesparingen in hun tijdelijk personeel en operaties proberen ook om te gaan met de impact van opkomende technologie op alle aspecten van het bedrijf. Onze Managed Services combineren het aantrekken van talent, de optimalisatie van leveranciers, het operationeel beheer, de compliance, technologie, analyse en medewerkersbetrokkenheid in één programma. Met een brede ervaring en onze expertise zijn we perfect gepositioneerd om aanzienlijke operationele efficiëntie te leveren. U profiteert u van een hogere kwaliteit aan talent, naast verbeterde zichtbaarheid, verbeterde controle en risicovermindering, meer flexibiliteit en meetbare besparingen door de introductie van een laag IT-beheer over uw bedrijfsactiviteiten. Experis heeft bewezen oplossingen voor managed IT-services, waardoor we de eerste zijn in de eindgebruikerservaring. Laten we u laten zien hoe u kosten kunt besparen, met onze oplossingen voor managed IT ServiceDesk, managed Onsite Support of Field Service on demand – vraag een afspraak vandaag!