Digitale werkplek

Digitale werkomgevingen transformeren

Experis helpt uw organisatie doeltreffende en veilige digitale werkomgevingen implementeren en in stand houden via desktop engineering en ervaren support voor de eindgebruikers, wat van essentieel belang is voor bedrijven die in een nieuwe arbeidswereld goed willen blijven presteren.

Digitale werkplek

Experis helpt uw organisatie doeltreffende en veilige digitale werkomgevingen implementeren en in stand houden via desktop engineering en ervaren support voor de eindgebruikers, wat van essentieel belang is voor bedrijven die in een nieuwe arbeidswereld goed willen blijven presteren.

Onze dienstensuite ondersteunt het opbouwen en het onderhoud van een moderne digitale werkplek.

Via professionele resourcing en onze Experis Academy maken we uw personeel klaar voor de digitale transformatie. We trekken talent aan en brengen geschikte kandidaten vaardigheden bij waarnaar veel vraag is en organiseren essentiële opleidingen voor functies zoals Desktop Engineering en dienstverlening aan eindgebruikers.

We bieden ongeëvenaarde support van A tot Z gedurende de volledige levenscyclus van de technologie, waaronder oplossingen voor de uitrol van nieuwe technologie, desktop engineering, servicedesks en dienstverlening ter plaatse. We bieden bijstand bij de planning, de implementatie en de opvolging van uw digitale werkplekprojecten.

We bieden ondersteuning bij de migratie, de invoering en de uitrol van nieuwe technologie voor toestellen, applicaties en platforms. Productondersteuning is beschikbaar voor elke interne of externe eindgebruiker.

Met onze ervaring met het aanmaken, integreren en industrialiseren van hoogwaardige desktopomgevingen beschikken we over alle vaardigheden waar veel vraag naar is en die nodig zijn om toekomstige markttrends in SCCM, MDT en Windows Autopilot te ondersteunen.

De eindgebruiker van uw digitale werkplek kan voor ondersteuning van zijn toestellen, applicaties, netwerk en verbindingen 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar terecht bij onze meertalige servicedesk. Die medewerkers verlenen zowel plaatselijk als extern ondersteuning via Experis leveringscentra of Experis HomeDesk. De oplossingen van Experis Service Desk zijn op ITIL gebaseerde oplossingen met één enkel aanspreekpunt, die gericht zijn op een hoogwaardige ondersteuning van eindgebruikers.

Met globale IT Field Service-totaaloplossingen staan we garant voor een continue ‘on demand’ en op projecten gebaseerde dienstverlening. De Experis IT Field Services zijn op ITIL gebaseerd en bieden wereldwijd ondersteuning aan klanten ter plaatse bij de behandeling van serviceaanvragen, de oplossing van incidenten, IMAC-oplossen (install, move, add, change), onderhoud van toestellen en ‘hands and eyes’-dienstverlening. We bieden onze klanten volledige projectondersteuning bij migraties en vernieuwingen en bij biedprocessen. Ons globale projectmanagementkantoor coördineert de nodige interventies met plaatselijke servicecenters om de klant waar nodig te ondersteunen.

Onze diensten

Professionele resourcing

Wij vinden het juiste talent met veelgevraagde vaardigheden en knowhow om uw meest kritieke functies in te vullen.

IT-consultancy

Wij sturen digitale transformatiepraktijken via ons netwerk van consultants, experts en partners.

Projectdiensten

Wij bieden bedrijfskritieke IT-projectknowhow en helpen bij de implementatie van nieuwe oplossingen.

Managed Services

Wij beheren IT-resourcing, applicatieonderhoud en operaties, zodat u zich op uw kernactiviteiten kunt concentreren.

Neem contact met je regionale verantwoordelijke

ACTUALITEIT

MEOS

According to the ManpowerGroup Employment Barometer released today, the Covid-19 crisis will continue to take its toll on the job market, although there are some

Lees Meer »

Working @ Startups

Startups.be | Scale-Ups.eu organized two digital job fairs on October 20th and 28th to link talent to startups and scale-ups. This is a annual concept,

Lees Meer »

Digitale werkplekken

In de huidige snelle, onderling verbonden en steeds mondialer wordende markten is bedrijfstransformatie continu en vaak onlosmakelijk verbonden met voortdurende digitale transformatie. Digitalisering verandert de manier waarop bedrijven gegevens beheren, de manier waarop hun werknemers werken en ook de manier waarop ze diensten leveren aan hun eindgebruikers.